The new marketing toolkit

Via l’immenso Steve Rubel due chart di Forrester Research che parlano da sole.

Picture 1-69.png

e poi ancora…..

Social Computing-tm-1.jpg

One Response to “The new marketing toolkit”

  1. hexholden Says:

    spettacolo. con un amico si ragionava l’altra sera sul tema “blog marketing”. ma questo bell’intervento mi sembra ben ribaltare il problema: non come fare marketing sui blog ma come integrarli – in una strategia di marketing – con tutto il resto delle social technology.
    per quanto mi riguarda continuerò a cercare di capire come *noi utenti* possiamo usare queste tecnologie per *sfuggire* al marketing. sfida acerrima ma onesta no? ;)))

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: